Maliyet
Miktar
1,67
-0.01
-0.6 %
Hacim
5757061,53
YAYLA - SANAL BORSA Maliyet Miktar
34
Yorum
YAYLA
Analizleri
4
Takipçi
YATIRIMCI ÜYE
$YAYLA cezamı yedi dostlar...
$YAYLA acaba düzeltmemi yapıyor KY mi silkeliyor......
YATIRIMCI ÜYE
$YAYLA Hissenin fiyatına aldanıp sakın paranızın hepsiyle girmeyin arkadaşlar ky aldıkça geri basyolar yayla malı bi kitledimi 1sene bekletir ytd....
YATIRIMCI ÜYE
$YAYLA Bende destek direnç bakmadan dalmıştım Kimse bu para avcılarına parasını kaptırmasın . Hala bana speek gözüyşe bakanlara selam olsunnn...
YATIRIMCI ÜYE
$YAYLA 92 üstü kapattı şimdi 94 üstü ve 1.02 bi zahmet...
YATIRIMCI ÜYE
$YAYLA hacimle desteklenirse ve. 94 veya üstü kapanış bizi götürür tahtacı abi hiç acele etmeden sindirerek yürütüyor tahtayı...
YATIRIMCI ÜYE
$YAYLA Neden hocam 92 üstü kapatması lazım...
YATIRIMCI ÜYE
$YAYLA şimdi tacirler gelse tahtada robotu 94 e bir bağlasa lokummm...
YATIRIMCI ÜYE
$YAYLA Hah bende onu diyom işte bugun ky girdigi için geri basyolar bakalım kaç ay daha beklicez bu hissede çok kan emiciler...
YATIRIMCI ÜYE
$YAYLA O dedigin zaman hissedeki lot sayısı kaçtı senin haberin varmı 10 15milyondu 15milyonluk hissenin gitmesiyle 50milyonluk aynı olmuyo ytd....
YATIRIMCI ÜYE
$YAYLA Saçma bir kağıt biz yandık siz yanmayın...
YATIRIMCI ÜYE
$YAYLA Arkadaşlar dikkatli olun yayla kolay para kazandırmaz dünkü 90dan aldıgı malları bugün ky eline 93den verdi ytd....
YATIRIMCI ÜYE
$YAYLA Endeks salıyor umarım bizimki 92’yi kırmaz...
YATIRIMCI ÜYE
$YAYLA Ne tekniginden bahsetyon sen adam üsten verdigi malı alttan almadan tek kademe oynatmıyo 5 liradan 70kuruşa inöiş kagıt bu ytd....
YATIRIMCI ÜYE
$YAYLA Arkadaşlar günlük düşünmeyin bu hisseyi grafik gayet güzel 0.93 200 günlük ema direnci burayı hacimli kırdı mı önü açık inşallah.ytd...
DİĞER YORUMLARI GÖSTER...